Voe tokkiisa – Muikkuja!

27.1.2018 13:00 - 16:00

Paikka: Ravintola Kaisaniemi, Kaisaniementie 6, HELSINKI

Savolaisseurojenyhteinen tilaisuus

Voe tokkiisa  – Muikkuja!

Yhteiseen juhlaan ovat kaikki savolaisseurojen jäsenet tervetulleita ystävien ja tuttavien kanssa.  Tervetulosanojen ja Savolaisen laulun jälkeen juhlapuheen pitää kirjailija, kansanedustaja, europarlaamentikko Lasse Lehtinen. Vierailla on mahdollisuus ostaa Kuopion monitoimimiehen kirjoittamaa kirjaa  Tanner - Itsenäisen Suomen mies. Väinö Tanner oli pääministeri ja moninkertainen ministeri. Hänet valittiin kansanedustajaksi ensimmäisen kerran vuonna 1907 ja viimeisen kerran vuonna 1958.

Ruokailun jälkeen vieraita viihdyttää Pakilan Pelimannit solistinaan Sari Rautajärvi. Pelimannit soittavat tanssi- ja viihdemusiikkia, ikivihreitä vuosien varrelta ja myös Ylä-Savon valssin. Samalla pidetään arpajaiset. Hyvät palkinnot.

Ruokailu maksaa 30 euroa. Menu: alkusalaatit, muikut, perunamuusi, mustikkakukko ja kahvi. Ilmoittautumiset Mervi Hagsberg tekstiviestillä p. 050 357 3108 tai mervihagsberg@gmail.com. Viimeinenilmoittautumispäivä on pe 19.1.2018. Viestissä kerrottava nimi ja seura. Maksu 30 e maksetaan Ristiina-seuran tilille FI77 1416 3500 1667 72 ilmoittautumisen yhteydessä. Samalla mainitaan erikoisruokavalio.

Hyvät savolaiset ja savolaismieliset tervetuloa oikeaan seuraan ja paikkaan. Ravintola Kaisaniemi sijaitsee Helsingin ytimessä. Se on kävelymatkan päässä junalla tai bussilla saavuttaessa. Parkkipaikkoja löytyy.

Tapahtuman järjestämiseen ovat osallistuneet seuraavat savolaiset seurat: Helsingin Rantasalmi-seura ry, Helsingin Ristiina-seura ry, Helsingin Savonlinna-Seura ry, Kiuruvesi – seura ry, Savolaisen osakunnan seniori ry, Ylä-Savon seura ry.

< Takaisin tapahtumakalenteriin